Laatst bijgewerkt: 10 mei 2024
LEES DEZE ALGEMENE VOORWAARDEN ZORGVULDIG DOOR VOORDAT U ZE ACCEPTEERT. UW AANVAARDING CREËERT EEN CONTRACTUELE RELATIE EN IS BINDEND. ALS U NIET AKKOORD GAAT MET DE BEPALINGEN VAN DEZE ALGEMENE VOORWAARDEN, ACCEPTEER ZE DAN NIET EN MAAK GEEN GEBRUIK VAN DE DIENSTEN DIE OP DE WEBSITE WORDEN AANGEBODEN.
KANSSPELEN ZIJN EEN STRENG GEREGULEERDE ACTIVITEIT IN BELGIË. VEEL VAN DE BEPALINGEN IN DEZE ALGEMENE VOORWAARDEN ZIJN VASTGELEGD BIJ WET OF VORMEN EEN TOEPASSING VAN DE WET. DIT BETEKENT DAT EEN INBREUK OP DEZE ALGEMENE VOORWAARDEN NIET ALLEEN KAN LEIDEN TOT SCHORSING OF BEËINDIGING VAN UW SPELERSACCOUNT, MAAR VAAK OOK EEN OVERTREDING VAN DE WET INHOUDT. HET WORDT STERK AANGERADEN OM EEN PAPIEREN EXEMPLAAR VAN DEZE ALGEMENE VOORWAARDEN IN UW PERSOONLIJKE ADMINISTRATIE TE BEWAREN.
Bij vragen over deze Algemene Voorwaarden kunt U contact opnemen met help-nl@casinoelite.be (hierna: de “Helpdesk”).
Begrippen met een hoofdletter (bijv. "Kansspelen", etc.) hebben de betekenis die daaraan is toegewezen in deze Algemene Voorwaarden.
1 Over Ons
1.1.1 Deze Algemene Voorwaarden creëren een wettelijk bindende overeenkomst tussen iedere gebruiker ("U", “Uw”) van de website casinoelite.be (de “Website”) en de operator van de Website (de “Operator” “Casino Elite”, “Wij” “Ons” “Onze”). Casino Elite wordt beheerd en uitgebaat door The Flamingo NV, een naamloze vennootschap naar Belgisch recht met zetel te Rue du Vert Pré 5, 7380 Quièvrain, ingeschreven in de Kruispuntbank der Ondernemingen onder het nummer 0861.890.629.
1.1.2 Wij beheren en exploiteren de Website www.casinoelite.be met het oog op he t aanbieden van online kansspelen. Hiervoor beschikken Wij over een vergunning klasse B+ verleend door de Kansspelcommissie (de “KSC”) met nummer 16320. Deze vergunning klasse B+ staat Ons toe om de Website uit te baten en online kansspelen (de “Diensten”) aan te bieden.
2 Toepassingsgebied van deze Algemene Voorwaarden
2.1.1 Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op ieder gebruik van Onze Website en de daarop aangeboden Diensten. Wanneer u uw Spelersaccount aanmaakt, kunt u de Algemene Voorwaarden lezen en accepteren [door het vakje aan te vinken waarmee u aangeeft dat u de Algemene Voorwaarden accepteert]. Door uw Spelersaccount aan te maken en Onze site te gebruiken, verklaart u dat u de Algemene Voorwaarden hebt gelezen, begrepen en geaccepteerd.
2.1.2 Ons Beleid inzake Verantwoord Spelen maakt deel uit van deze Algemene Voorwaarden. Door de Algemene Voorwaarden te accepteren, gaat U ook akkoord met alle bepalingen die daarin zijn opgenomen.
2.1.3 Casino Elite verwerkt Uw gegevens in overeenstemming met hoge standaarden, in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (de “AGV”). Als onderdeel van Uw registratieproces en voor de duur van Uw gebruik van de Diensten zult U ook Ons Privacybeleid kunnen raadplegen. Door de Algemene Voorwaarden te accepteren gaat U ook akkoord met het Privacybeleid.
2.1.4 Deze Algemene Voorwaarden kunnen van tijd tot tijd worden gewijzigd binnen de grenzen van de Belgische wetgeving ter bescherming van de consument. Wanneer dergelijke wijzigingen plaatsvinden, zullen Wij U daarvan persoonlijk op de hoogte brengen en moet U deze wijzigingen accepteren om gebruik te kunnen blijven maken van Onze Diensten. Als U niet akkoord gaat met de wijzigingen die Wij hebben aangebracht, wordt uw Spelersaccount opgeschorst. Neem dan binnen de 30 dagen na de schorsing contact met Ons op via de Helpdesk om Uw Spelersaccount te reactiveren. Houdt er rekening mee dat het reactiveren van Uw Spelersaccount impliceert dat U de wijzigingen in de Algemene Voorwaarden accepteert.
3 Spelersaccount
Om de Diensten te kunnen gebruiken, moet U een Spelersaccount aanmaken (een “Spelersaccount”).
3.1 Voorwaarden voor het aanmaken van een Spelersaccount
3.1.1 U kunt alleen een Spelersaccount aanmaken als U voldoet aan alle onderstaande voorwaarden en vereisten:
U kunt Ons niet aansprakelijk stellen voor enig gebruik van Onze Diensten door personen jonger dan 21 jaar (“Minderjarig Gebruik”), ongeacht of het gaat om opzettelijk of onopzettelijk Minderjarig Gebruik (bijvoorbeeld in geval van nalatigheid van Uw kant). Wij herinneren U eraan dat identiteitsfraude een strafbaar feit uitmaakt.
We kunnen U op elk moment om een bewijs van Uw leeftijd vragen. Als We een redelijk vermoeden hebben dat Onze Diensten worden gebruikt door iemand die jonger is dan 21 jaar, kunnen We Uw Account opschorten totdat U bewijs van Uw leeftijd kunt voorleggen.. In het geval van Minderjarig Gebruik van de Diensten, of een poging daartoe, zullen We de KSC hiervan op de hoogte stellen.
1.2 Naast de bovenstaande lijst met voorwaarden om een Spelersaccount te openen, bevatten deze Algemene Voorwaarden aanvullende voorwaarden, vereisten en regels voor het gebruik van Onze Diensten. Het hebben van een Spelersaccount betekent daarom niet noodzakelijkerwijs dat U Onze Diensten te allen tijde mag gebruiken of blijven gebruiken.
3.2 Spelersinformatie
3.2.1 Om een Spelersaccount aan te maken, moet U Ons alle hierna opgesomde informatie verstrekken. Deze informatie is een vereiste om op geldige wijze een overeenkomst met Ons aan te gaan en is voor Ons noodzakelijk om Onze verplichtingen onder de overeenkomst met U, onder de toepasselijke wetgeving, naar behoren te kunnen nakomen:
3.2.2 Deze informatie dient te worden verstrekt, op de door Ons bepaalde wijze, opdat een contractuele relatie met Ons tot stand kan komen. Deze informatie kan bijvoorbeeld worden verstrekt door middel van e-ID, of door middel van elektronische authenticatiemethoden zoals Itsme, of door het invullen van een online formulier. Wij hebben het recht om, binnen de grenzen van de wet, de toegelaten identificatie- of authenticatiemethoden ten allen tijde te wijzigen.
3.2.3 We zijn wettelijk verplicht om de identiteit van alle gebruikers van Onze Diensten te verifiëren en hebben daarom het recht om U te vragen de hierboven genoemde informatie te bewijzen, in het bijzonder om U te vragen om een fotokopie van Uw identiteitskaart, paspoort of ander identiteitsdocument. Uw Spelersaccount wordt pas voltooid nadat We Uw identiteit met succes hebben geverifieerd.
3.2.4 We zullen controleren of Uw gegevens zijn opgenomen in het informatiesysteem voor uitgesloten personen (EPIS) en of U bent uitgesloten door de KSC, hetzij door zelfuitsluiting, een verzoek van een beheerder namens een onbekwaam persoon, uitsluiting vanwege Uw beroep, uitsluiting vanwege een collectieve schuldenregeling of uitsluiting op verzoek van een belanghebbende derde of om andere wettelijke redenen. Uw Spelersaccount wordt niet aangemaakt als Uw gegevens zijn opgenomen in het EPIS.
3.2.5 U bent verplicht om alle persoonsgegevens up-to-date te houden. Casino Elite zal Uw gegevens van tijd tot tijd opnieuw verifiëren, mogelijk door U te vragen deze informatie te bewijzen. Als uit de herverificatie blijkt dat Uw gegevens niet up-to-date zijn, hebben Wij het recht om Uw Spelersaccount onmiddellijk op te schorten totdat U deze hebt bijgewerkt en Wij de nieuw verstrekte gegevens met succes hebben geverifieerd.
3.2.6 Uw persoonlijke gegevens worden gebruikt en beschermd volgens het Privacybeleid.
3.3 Gebruikersnaam en wachtwoord - persoonlijke aard van de Spelersaccount
3.3.1 Bij het aanmaken van Uw Spelersaccount dient U een gebruikersnaam en een persoonlijk wachtwoord te kiezen om Uw Spelersaccount te beschermen. Wij hebben het recht iedere gebruikersnaam te verbieden die Wij als ongepast beschouwen.
3.3.2 Het Spelersaccount is strikt persoonlijk. Het is in geen geval toegestaan om Uw persoonlijk wachtwoord te delen met een derde partij of om een derde partij op een andere manier toegang te verschaffen tot Uw Spelersaccount. Het is te allen tijde Uw verantwoordelijkheid om de veiligheid van Uw Spelersaccount te waarborgen. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele verliezen die zich voordoen in geval van gebruik van Uw Spelersaccount door derden, zelfs als U Uw persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord niet (bewust) hebt gedeeld met de derde partij. We gaan ervan uit dat elk gebruik van de Diensten via Uw Spelersaccount een persoonlijk gebruik door U is. Daarnaast hebben We het recht om Uw Spelersaccount op te schorten of te beëindigen in geval er redelijke aanwijzingen of vermoedens bestaan van gebruik van Uw Spelersaccount door derden.
3.3.3 Als U van mening bent dat Uw account in gevaar is, dat derden toegang hebben tot Uw account of hiervan gebruikmaken, of dat U Uw gebruikersnaam en/of wachtwoord bent kwijtgeraakt of vergeten, neem dan contact op met de Helpdesk of volg de procedure voor het wijzigen of herstellen van Uw gebruikersnaam of wachtwoord..
3.4 Weigering om een Spelersaccount te openen
3.4.1 We hebben het recht om vrij te kiezen wie We als klant accepteren volgens Ons interne klantacceptatiebeleid. We hebben het recht om te weigeren een Spelersaccount te openen in geval van niet-naleving (of redelijk vermoeden van niet-naleving of risico op niet-naleving) van deze Algemene Voorwaarden of van de wet. Dit omvat mogelijke niet-naleving met betrekking tot antiwitwaswetgeving, wetgeving inzake intellectueel eigendom, gegevensbescherming en informatie- en IT-veiligheidswetgeving. We zijn niet verplicht om Onze weigering te rechtvaardigen of te motiveren om iemand als klant te accepteren, zolang de weigering niet is gebaseerd op onwettige discriminatiegronden.
3.4.2 Overeenkomstig het artikel 7.2 van deze Algemene Voorwaarden kunnen Wij Uw Spelersaccount opschorten of beëindigen wegens schending of vermoede schending van deze Algemene Voorwaarden of omwille van eender welke andere geldige reden. Bij beëindiging van Uw Spelersaccount wordt het volledige saldo van Uw Spelersaccount aan U uitbetaald, tenzij er een reden is om dit bedrag in te houden. Uw EPIS-uitsluiting zal u er niet van weerhouden het volledige saldo van Uw Spelersaccount terug te krijgen. Een geldige reden voor het niet (volledig) uitbetalen van Uw saldo zou bijvoorbeeld kunnen zijn: een overtreding van deze Algemene Voorwaarden die heeft geleid tot de sluiting van Uw account met schade voor Ons tot gevolg.
3.4.3 Bij beëindiging van Uw Spelersaccount zullen Wij U hiervan op de hoogte stellen en de toegang tot de Website en de mogelijkheid om in te loggen op Uw Spelersaccount uitschakelen. In het geval van een opschorting zoals hierboven beschreven, wordt de mogelijkheid om gebruik te maken van de Diensten opgeschort voor de duur de opschorting. De Opschorting zal duren zolang Ons onderzoek naar de schending van de Algemene Voorwaarden of de wet loopt.
4 Betalingen
4.1 Betalingsinformatie
4.1.1 In aanvulling op de persoonsgegevens genoemd in artikel 3.2.1 zal U ons, voor elke storting of geldopname, ook Uw bankgegevens moeten bezorgen van een persoonlijke bankrekening die U heeft bij een erkende kredietinstelling (bv. Belfius) of bij een andere betalingsdienstaanbieder voor de betalingsmethodes die Wij toestaan, in overeenstemming met artikel 4.2.2. De naam die op deze rekening staat of geregistreerd is bij de betalingsdienst moet overeenstemmen met de naam die voorkomt op het identiteitsdocument dat gebruikt is om Ons de informatie te verstrekken overeenkomstig artikel 3.2.1.
4.1.2 We staan alleen transacties toe (zowel stortingen als geldopnames) van en naar een niet-zakelijk bankrekeningnummer dat op ondubbelzinnige wijze naar U kan worden getraceerd.
4.1.3 Wij staan transacties van een gezamenlijke bankrekening enkel toe voor zover één van de namen op deze bankrekening overeenstemt met de naam op het het identiteitsdocument dat gebruikt is om Ons de informatie te verstrekken overeenkomstig artikel 3.2.1.
4.1.4 Sommige betalingsinstellingen verstrekken Ons niet automatisch de identiteit van de houder van het internationale bankrekeningnummer dat wordt gebruikt om stortingen te doen. In een dergelijk geval verleent U Ons hierbij een onherroepelijk mandaat om in Uw naam en voor Uw rekening contact op te nemen met een dergelijke betalingsdienstaanbieder om een gratis overdracht van Uw klantgegevens te verkrijgen overeenkomstig artikel 20 van de GDPR.
4.2 Stortingen
4.2.1 Om Onze Diensten te kunnen gebruiken, moet U eerst geld storten op Uw Spelersaccount. Wij hebben het recht U te verhinderen een storting te doen terwijl Wij de door U versterkte persoonsgegevens verifiëren.
4.2.2 Stortingen kunnen alleen worden gedaan in euro en alleen door gebruik te maken van een van de door Ons toegestane betalingsmethoden. Welke betalingsmethoden We toestaan, hangt af van de toepasselijke wetgeving en Ons commercieel beleid en kan van tijd tot tijd veranderen. We kunnen er onder andere voor kiezen om betalingen per bankoverschrijving, betalingsdienstaanbieder en prepaid creditcards die de facto debetkaarten zijn, al dan niet te accepteren. Wanneer U een betaalmethode kiest, gaat U akkoord met de voorwaarden van die betaalmethode en met alle servicekosten die deze met zich meebrengt.
We accepteren geen contante stortingen, noch stortingen via kredietkaart.
Het minimumbedrag voor stortingen bedraagt 10 EUR.
Het maximumbedrag voor stortingen bedraagt 10.000 EUR, met inachtneming van de stortingslimieten zoals voorzien in artikel 4.2.4.
4.2.3 Er zijn geen rentebetalingen verschuldigd over welke deposito dan ook.
4.2.4 De standaard stortingslimiet is 200 EUR per week. Deze limiet zal automatisch verdere stortingen blokkeren als de netto stortingslimiet (stortingen-terugtrekkingen exclusief winsten) is overschreden. U kunt ervoor kiezen om een andere stortingslimiet in te stellen voor een ander tijdsbestek. U kunt de stortingslimiet op elk moment wijzigen, hoewel verhogingen van de limiet - indien goedgekeurd door de KSC - pas na 3 kalenderdagen van kracht worden. Verlagingen van de limiet worden onmiddellijk van kracht.
4.2.5 We kunnen op elk moment een antiwitwasonderzoek uitvoeren in het kader van Onze wettelijke verplichtingen. Dit onderzoek kan in het bijzonder worden gestart wanneer U een bedrag van 2.000 EUR of meer stort of opneemt, ongeacht of deze drempel werd bereikt in één transactie of door de opeenstapeling van meerdere transacties die met elkaar in verband lijken te staan.
4.3 Geldopnames
4.3.1 Winsten die U verdient door gebruik te maken van de Diensten, worden beschikbaar gesteld op Uw Spelersaccount.
4.3.2. U kunt geld opnemen van Uw rekening wanneer U dat wenst, onder voorbehoud van het artikel 4.3.5. Wij betalen de geldopname in principe via dezelfde betaalmethode waarmee U Uw stortingen doet en op Uw bankrekening in overeenstemming met Artikel 4.1. Een uitbetaling kan in geen geval geschieden aan een buitenlandse bankrekening. In het geval U in het verleden verschillende betaalmethoden hebt gebruikt, kunnen We kiezen welke betaalmethode We gebruiken voor de betaling van de geldopname. Geldopnames worden in elk geval in euro aan U uitbetaald.
4.3.3. Als het saldo op Uw Spelersaccount het door U ingestelde saldolimiet overschrijdt, storten We het U overschrijdende bedrag automatisch op Uw bankrekening in overeenstemming met Artikel 4.1.
4.3.4. Het minimale opnamebedrag is 10 EUR.
3.4.5. U kunt een bedrag pas opnemen indien u 70% van het oorspronkelijk gestorte bedrag heeft ingezet. Dit wilt zeggen dat U voor een gestort bedrag van 10 EUR minimaal 7 EUR moet inzetten, ongeacht eventuele winsten of verliezen die voortkomen uit de ingezette 7 EUR.
4.3.6. Voordat We een geldopname accepteren, kunnen We U vragen om Uw identiteit te verifiëren, onder andere door middel van de identificatie- en authenticatiemiddelen die worden opgesomd in artikel 3.2.2 hierboven. Wij kunnen om aanvullend identiteitsbewijs vragen wanneer Wij dit nodig achten. In dit geval wordt de betaling niet uitgevoerd totdat Wij naar Ons redelijke oordeel Uw identiteit met succes hebben geverifieerd.
4.3.7. We zullen alle betalingen zonder onnodige vertraging uitvoeren, en uiterlijk binnen 5 werkdagen.
4.3.8. We kunnen elk bedrag dat nodig is om te voldoen aan de toepasselijke wetgeving van Uw geldopname inhouden. Alle belastingen die verschuldigd zijn op winsten die aan U zijn toegekend, zijn voor Uw rekening.
4.3.9 Er kunnen omstandigheden zijn waarin er per vergissing geld aan u wordt betaald. Wij zullen alle redelijke inspanningen leveren om dergelijke fouten op te sporen en u daarvan zo snel mogelijk op de hoogte te stellen. In het geval dat u per abuis geld heeft ontvangen, stemt u ermee in om deze bedragen voor ons in bewaring te houden en ze op ons verzoek onmiddellijk terug te betalen.
4. 4 Chargebacks
4.4.1. Als een terugboeking op een kaart of stortingsmethode die U hebt gebruikt wordt aangevraagd door de betalingsserviceprovider, behouden Wij Ons het recht voor om Uw Spelersaccount te blokkeren of andere acties te ondernemen waartoe Wij wettelijk gerechtigd zijn.
4.4.2 In elk geval zullen Wij het bedrag van de terugboeking van Uw Spelersaccount afhalen. Als bijgevolg het saldo van Uw Spelersaccount negatief wordt, bent U verplicht om deze schuld te vereffenen. Als U dit niet op eerste verzoek doet, zullen Wij alle beschikbare juridische stappen ondernemen om deze schuld in te vorderen. Totdat de schuld is vereffend, kunt U geen gebruik maken van Onze Diensten.
5 De Diensten en algemene spelregels
5.1 De Diensten
5.1.1 Wij bieden een verscheidenheid aan spellen aan op Onze Website (de "Diensten"). We bieden automatische kansspelen aan (bijvoorbeeld dobbelen, roulette, fruitautomaten) (de “Spelen”) op een "as is"-basis en garanderen geen volledige en ononderbroken werking te allen tijde.
5.1.2. We hebben het recht om de Diensten van tijd tot tijd met onmiddellijke ingang en zonder de verplichting om U op de hoogte te stellen te wijzigen. Sommige Spelen kunnen bijvoorbeeld onbeschikbaar worden of alleen beschikbaar zijn tijdens bepaalde tijdsperioden.
5.1.3. We bieden ook gratis proefversies (“demo’s”) aan van Onze Spelen, waarop geen winsten zullen worden uitgekeerd.
5.2 Algemene spelregels en fair play
5.2.1 Wanneer U aan Onze Spelen deelneemt, bent U te allen tijde verplicht om de volgende regels na te leven:
5.2.2 Deze regels worden aangevuld met eventuele specifieke spelregels die van toepassing zijn op een welbepaald Spel. Soms gebruiken We Spelen van andere bedrijven en vragen deze bedrijven aan Ons om de regels van deze bedrijven op te nemen in Onze eigen spelregels. Soms zijn er regels die dermate specifiek zijn voor een Spel, dat U alleen op de hoogte hoeft te zijn van die regels als en wanneer U dat Spel speelt. Dergelijke regels worden niet vermeld in deze Algemene Voorwaarden. Door één van de Spelen te spelen, gaat U akkoord met de specifieke spelregels van dat Spel.
5.2.3 De bovenstaande regels en de specifieke spelregels zijn gezamenlijk van toepassing. In het geval van een conflict tussen beide regels, geldt de meest beperkende regel (vanuit het perspectief van de speler).
5.2.4 Gevolgen van overtreding van de algemene spelregels. In geval van overtreding van deze regels kunnen We elke inzet die in strijd met deze regels is geplaatst weigeren, beëindigen of beperken, kunnen We Uw winsten die in strijd met deze regels zijn behaald annuleren en/of terugbetalen en hebben We het recht om Uw Spelersaccount op te schorten of te beëindigen in overeenstemming met artikel 7.2.2.
6 Verantwoord spelen
6.1.1 Kansspelen kunnen verslavend zijn. Als U hulp nodig heeft bij het overwinnen van een verslaving of vreest dat U verslaafd raakt, lees dan Ons verslavingspreventiebeleid. In dit beleid bieden We een aantal hulpmiddelen waarmee U Uw kansspelactiviteiten beter onder controle kunt houden.
6.1.2 U kunt ervoor kiezen om uzelf volledig uit te sluiten van het gebruik van Onze Spelen. Om dit te doen, kunt u ons contacteren via help-nl@casinoelite.be . Als U kiest voor zelfuitsluiting, kunt U geen Spelersaccount openen of toegang krijgen tot Onze Website. Deze optie kan worden gebruikt in combinatie met een verzoek tot zelfuitsluiting bij de KSC, zoals bedoeld in artikel 7.1.2.
6.1.3 Naast de stortingslimiet en de limiet voor het rekeningsaldo zoals uiteengezet in artikel 4.2.4 en de mogelijkheid tot zelfuitsluiting, voorzien We ook de mogelijkheid tot “Reality Check”, “Take a Break” en een Vrijwillige Stortingslimiet:
7 Beëindiging van Uw Spelersaccount
7.1 Beëindiging door U
7.1.1 U kunt er op elk moment voor kiezen om Uw Spelersaccount te beëindigen door contact met Ons op te nemen via de Helpdesk. Voordat U dit doet, moet U alle bestaande inzetten annuleren. Zodra U alle inzetten hebt geannuleerd, kunt U ervoor kiezen om al het geld van Uw Spelersaccount op te nemen. Zodra Uw Spelersaccount is gesloten, heeft U geen toegang meer tot deze fondsen. Om geld terug te krijgen van een gesloten, geblokkeerde of uitgesloten Spelersaccount moet U opnieuw contact met Ons opnemen.
7.1.2 Als U Uw Spelersaccount afsluit omdat U vreest te worstelen met een gokverslaving, raadpleeg dan Ons verslavingspreventiebeleid. We raden U ook aan in dit geval een verzoek tot zelfuitsluiting te richten aan de KSC, via het formulier dat hiertoe beschikbaar wordt gesteld op de website van de KSC (hier beschikbaar).
7.2 Opschorting en beëindiging door Casino Elite
7.2.1 Een inactieve Spelersaccount is een Spelersaccount die gedurende een ononderbroken periode van 10 jaar niet is geopend. We behouden Ons het recht voor om inactieve Spelersaccounts met een accountsaldo van 0 EUR naar eigen goeddunken te sluiten. We nemen 30 dagen voordat Uw Spelersaccount inactief wordt contact met U op via e-mail. Als U binnen het jaar nadat Uw Spelersaccount inactief werd nog steeds niet één van de hierna opgenomen stappen hebt ondernomen om het resterende saldo op te nemen, behouden Wij Ons het recht voor om dit saldo in te houden en Uw Spelersaccount te sluiten. U kunt te allen tijde contact met Ons opnemen via de Helpdesk om deze ingehouden bedragen terug te vorderen.
7.2.2 Uw Spelersaccount wordt opnieuw geactiveerd door de Diensten te gebruiken of door een storting te doen.
We kiezen naar eigen goeddunken of We Uw Spelersaccount opschorten of beëindigen. We zijn niet verplicht om Uw Spelersaccount op te schorten voordat We kunnen kiezen om het te beëindigen. Wij zijn niet verplicht om deze keuze te rechtvaardigen.
7.2.3 Wanneer Wij besluiten om Uw Spelersaccount op te schorten, kunt U niet langer deelnemen aan de Spelen en worden alle uitstaande inzetten die U hebt gedaan geannuleerd. U behoudt echter volledige toegang tot Uw rekeningsaldo en Uw persoonlijke informatie. Uw toegang tot Onze Spelen zal beperkt blijven voor de duur van het onderzoek dat Wij noodzakelijk achten. Deze toegang zal echter in geen geval langer dan 6 maanden beperkt blijven.
7.2.4 Wanneer Wij besluiten om Uw Spelersaccount te beëindigen, wordt Uw toegang tot Uw Spelersaccount, inclusief Uw toegang tot Uw persoonlijke informatie en rekeningsaldo, onmiddellijk beperkt. Alle uitstaande inzetten die U hebt gedaan, worden geannuleerd. Behalve in het geval van beëindiging als gevolg van illegale activiteiten of fraude, collusie of andere praktijken die een eerlijk gebruik van de Diensten tegengaan, zal Uw volledige saldo zonder onnodige vertraging aan U worden uitbetaald op Uw bankrekening volgens artikel 4.1.
7.2.5. We stellen U via e-mail op de hoogte van elke beslissing die We hebben genomen om Uw Spelersaccount op te schorten of te beëindigen.
7.2.6. Wanneer We dit nodig achten, en in elk geval wanneer de wet dit vereist, stellen We de KSC of andere autoriteiten op de hoogte van besluiten tot opschorting of beëindiging die We hebben genomen en de reden voor dit besluit.
7.2.7. Als We verliezen lijden als gevolg van Uw wangedrag dat leidt tot de beslissing van opschorting of beëindiging, behouden We Ons het recht voor om geld in te houden op Uw Spelersaccount voor het bedrag van deze verliezen.
8 Intellectuele eigendomsrechten
8.1.1 The Flamingo is de enige eigenaar van het handelsmerk 'Casino Elite' en het 'Casino Elite' logo. Elk ongeoorloofd gebruik van dit handelsmerk en logo kan leiden tot vervolging.
8.1.2. www.casionelite.be is de URL van Cas ino Elite en er mag geen ongeautoriseerd gebruik worden gemaakt van deze URL op een andere website of digitaal platform zonder Onze voorafgaande schriftelijke toestemming. Links naar de Website en de pagina's daarop mogen niet worden opgenomen in andere websites zonder Onze voorafgaande schriftelijke toestemming.
8.1.3. Casino Elite is de eigenaar of de rechtmatige licentiehouder van de rechten op de technologie, software en bedrijfssystemen die op de Website worden gebruikt.
8.1.4. De inhoud en structuur van de pagina's van de Website zijn onderhevig aan auteursrechten en databaserechten op naam van Casino Elite. Alle rechten zijn voorbehouden aan Casino Elite. Het auteursrecht op deze Website, met inbegrip van alle tekst, afbeeldingen, code, bestanden en links behoort toe aan Casino Elite en de Website mag niet geheel of gedeeltelijk worden gereproduceerd, overgedragen of opgeslagen zonder schriftelijke toestemming van Casino Elite. Uw registratie en gebruik van de Website verleent geen enkel recht op de intellectuele eigendom op de Website.
8.1.5. U stemt ermee in geen automatische of handmatige apparaten te gebruiken om Casino Elite's webpagina's of de inhoud ervan te controleren. Elk ongeoorloofd gebruik of reproductie kan strafrechtelijk worden vervolgd.
9 Klachtenprocedure
9.1.1 In geval van problemen, opmerkingen of klachten met betrekking tot Onze Spelen, kunt U gratis en op elk uur van de dag en alle dagen van de week contact opnemen met Onze Helpdesk op: help-nl@casinoelite.be.
In het geval dat Onze Helpdesk Uw probleem niet heeft kunnen oplossen, kunt U de formele klachtenprocedure starten door een gedetailleerde beschrijving van Uw probleem of klacht te e-mailen naar: complaints@casinoelite.be Binnen 72 uur na ontva ngst van Uw e-mail bevestigen Wij de ontvangst van de klacht en noteren Wij Uw contactgegevens en het onderwerp en de inhoud van de klacht.
We streven ernaar om U binnen 10 dagen na ontvangst van Uw eerste e-mail een definitief antwoord te geven of een oplossing te bieden. Als er echter meer informatie of een onderzoek nodig is, zullen Wij U hiervan binnen 10 dagen na ontvangst van Uw eerste e-mail op de hoogte stellen en krijgt U uiterlijk 8 weken na ontvangst van Uw eerste e-mail een definitief antwoord of een oplossing.
9.1.2. Om geldig te zijn en door Ons in behandeling te worden genomen, moet een klacht worden ingediend binnen 6 maanden na de aanleiding (transactie, spel, betaling, etc.) die aanleiding heeft gegeven tot de klacht.
9.1.3. Om Uw klacht snel te kunnen behandelen, moet de klacht duidelijke informatie bevatten over Uw identiteit en alle relevante details over de reden, de aard en het onderwerp van de klacht.
9.1.4. Klachten kunnen ook worden ingediend via het Europese platform voor onlinegeschillenbeslechting (ODR) van de Europese Commissie. Meer informatie vindt U hier: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Als U van mening bent dat Uw wet telijke rechten als consument geschonden zijn, kunt U ook een klacht indienen bij de Economische Inspectie van de Federale Overheidsdienst Economie. U kan ook een klacht indienen bij de KSC als u een overtreding van de wet met betrekking tot kansspelen vaststelt.
10 Aansprakelijkheid
10.1.1 Wij zijn niet aansprakelijk voor verliezen of schade die U mogelijks heeft geleden als gevolg van downtime, Websitestoringen, serveronderbrekingen, internet- of netwerkstoringen, virussen, software of andere omstandigheden waarover Wij geen controle hebben. We bieden Onze Diensten aan op een "as is"-basis en hoewel We ernaar streven om een probleemloos gebruik van Onze Diensten 24 uur per dag, 7 dagen per week mogelijk te maken, kunnen Wij geen volledige en ononderbroken werking te allen tijde garanderen.
10.1.2. Als Uw Spel mislukt als gevolg van een storing in het systeem, zullen Wij het in Uw spel ingezette bedrag terugbetalen op Uw Spelersaccount, of, als Uw Spelersaccount niet meer bestaat, door het rechtstreeks aan U uit te betalen. Als U tegoed heeft opgebouwd op het moment dat het spel mislukte, wordt de geldwaarde van het tegoed uitbetaald op Uw Spelersaccount of, als Uw Spelersaccount niet meer bestaat, wordt het tegoed rechtstreeks aan U uitbetaald.
10.1.3. Wij zijn niet aansprakelijk voor indirecte verliezen of gevolgschade die U heeft geleden in verband met Onze Diensten. Indirecte verliezen of schade kunnen bijvoorbeeld zijn (dit is een niet-limitatieve lijst): verlies van een kans om winsten te verdienen; verlies van de mogelijkheid om gedurende een bepaalde tijd op Onze Website te spelen; tijdverlies; emotioneel ongemak of emotionele schade.
10.1.4. Wij zijn niet aansprakelijk voor verliezen of schade die U mogelijks hebt geleden als gevolg van het gebruik van Onze Diensten in strijd met deze Algemene Voorwaarden.
10.1.5. Wij zijn niet verantwoordelijk voor enig verlies of schade die U kunt lijden in geval van hacking of enig ander frauduleus gebruik van Uw Account.
10.1.6. Als, als gevolg van Uw niet-nakoming van de verplichtingen die voortvloeien uit deze Algemene Voorwaarden en uit de geldende regelgeving, Onze aansprakelijkheid ter discussie wordt gesteld, kunnen Wij U tot zekerheidstelling aanspreken.
10.1.7. Behalve in geval van lichamelijk letsel, fraude of een wettelijke bepaling die anders bepaalt, zal Onze totale aansprakelijkheid voor enig verlies of schade die U lijdt als gevolg van Ons onrechtmatig handelen, onrechtmatig verzuim of nalatigheid niet hoger zijn dan de waarde van de inzetten die U via Uw Spelersaccount heeft geplaatst met betrekking tot het betreffende Spel dat aanleiding gaf tot de betreffende aansprakelijkheid.
11 Diversen
11.1 Interpretatie
Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing en prevaleren in de taalversie zoals overeengekomen en aangegaan tussen Ons en U. In geval van onduidelijkheid kunnen de andere taalversies van deze Algemene Voorwaarden dienen als basis voor interpretatie.
11.2 AML
11.2.1 Het is ten strengste verboden om Onze Diensten te gebruiken voor het witwassen van geld. We behouden Ons het recht voor om alle transacties te controleren en grondige onderzoeken uit te voeren wanneer We dit nodig achten om illegale activiteiten te voorkomen en op te schorten. Wanneer We vermoeden dat Onze Diensten worden gebruikt voor het witwassen van geld, behouden We Ons het recht voor om de bevoegde autoriteiten in te lichten.
11.2.2 We kunnen een Spelersaccount dat wordt gebruikt voor het witwassen van geld opschorten of beëindigen en geld inhouden waarvan We vermoeden dat het het resultaat is van illegale activiteiten of van winsten die daarmee zijn behaald.
11.3 Deelbaarheid
Als een bepaling van deze Algemene Voorwaarden onwettig of niet-afdwingbaar wordt geacht, heeft dit geen invloed op de geldigheid en effectiviteit van de overige bepalingen, tenzij de onwettige of niet-afdwingbare bepaling de kern van deze Algemene Voorwaarden raakt.
11.4 Toepasselijk recht en bevoegdheid
Deze Algemene Voorwaarden worden beheerst door de wetten van het Koninkrijk België en de partijen stemmen ermee in om alle geschillen die kunnen ontstaan met betrekking tot de geldigheid, de interpretatie, de uitvoering of de schending van Uw contractuele relatie met Ons te onderwerpen aan de exclusieve bevoegdheid van de rechtbanken van Brussel, België.